Nattliga funderingar

Det lilla hjärtat ska som vanligt nu ha lite puss & kram & amning på nattkröken. 
När jag sitter där, det är mörkt, tyst & stilla, vandrar många tankar. 

Tänk vilken fantastisk att kunna amma! Att kroppen producerar nåt som nån annan växer av. 
Jag är så tacksam för att amningen funkat för oss. Inte trodde jag då när hon hittade bröstet för första gången att jag skulle fortfarande amma henne när hon blev 19 månader. Jag har haft mjölk i över 1,5 år!!!!! 
Min mamma sinade det för när jag var fyra månader, en från föräldragruppen sinade runt 4-5 månader. Andra får aldrig mjölk från start. 
Vilken grej Gud skapade när det funkar. 

Gick in på bloggen medans jag väntade på att Smulis skulle somna så hon var flyttbar. Plötsligt är layouten som jag vill ha den. *fattar ingenting* Jag säger som Tony "någon med mig skämta aprillo". 
Ja ja, bara att hoppas att den stannar så då. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar