Livet på en pinne

Vi har varit förkylda, jag klarade mig med "bara" lite halsont och kraftreducering. Så klart försvann min ork när liten började bli pigg igen..... Någon som blev förvånad? Trodde inte det.
Veckan som är nu innebär sportlov hos oss så vi har hållet oss borta från lek- & busland, simhallen osv. Vilket gör att vi två donnor båda klättrar på väggarna men nästa vecka är det sångstund & simskola igen som vanligt.
Plus att jag ska gå en utbildning som börjar på måndag & slutar i slutet av april, alltså nån dag per vecka inte heltid, så Liten ska få hänga med mormor & morfar. Det blir bra för alla. Några dagar ska även makens kusin rycka in, så då har vi en barnflicka. Känns lyxigt & lite märkligt.

Så livet rullar på. Som för oss alla.
Och jag kan fortfarande inte få upp bilder, annars hade ni fått se vad Liten har fotat, det börjar dyka upp roliga bilder i albumet. Det märks att hon har ett annat perspektiv.
Ska försöka ta tag i det. Pernilla hur gör du med dina bilder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar