50 frågor om mig

Försökte göra en 50 frågor men det gick ju så där...... 

Idag tog jag med Lillan & åkte på ”Mama move” på Nordic Wellness. Det är en gruppträning där man får ha med sig barnet & även använda dem som tyngd i en del övningar. Att göra benböj med en 10 kilos vikt var en utmaning & kommer att kännas. Kände av det redan på kvällen. 
Hela passet var nyttigt & jag ska gå igen, tyvärr har jag utbildning nästa vecka men sen så. 

Nu ska jag natta om Lillan. Hon är nog på väg att bli sjuk för hon är klängig & har påverkad andning. Så hon har fått luftrörsvidgande & fått krypa ner i vår säng. Det är så tydligt när hon är hängig för hon kommer bara till ro hos oss när hon är klängig & hängig aldrig annars numera. Vilket är skönt på sätt & vis. Men tråkigt att hon ska vara hängig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar