Första eller

Hej alla, 
Ett första inlägg, men ändå inte. 
Tog en paus. Kände att allt kretsade runt den lilla & så ville jag ha det. 
Var inte redo att dela med mig om bebisbubblan i bloggen för den var "min". Det räckte & räcker med instagram. 
Men så under slutet av 2017 dök det upp saker där jag tänkte att "det här skulle jag vilja skriva mer om". 

Jag var dock inte redo för den gamla bloggen, så jag skulle öppna en ny. Igen. 
Letade namn, hade ju använt mitt första alternativ redan "ett brustet halleluja" så jag letade & letade. Så fann jag det, en titel från en av mina favoritartister, han som jag (vi) var ner till Gbg & hans releasekonsert för senaste skiva. 
Fast titeln kommer från en tidigare cd. 
Så hej & välkomna till "mellan skuld & nåd" 
/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar